Locul de muncă este considerat a două casă.

Petrecem atât de mult timp la locul de muncă, chiar și în condiții de pandemie, încât modul în care te simți în cele minim 8 ore pe care le petreci muncind au o influență directă asupra stării tale de bine.

Modul în care arată locul de muncă, cum se comportă colegii, relația cu șefii direcți, activitățile de team builindig și interacțiunea din pauze, condițiile de igienă și siguranță, aspecte care în urmă cu câțiva ani nu contau atât de mult, au devenit elemente foarte importante în decizia de a rămâne sau nu la un loc de muncă. Dincolo de activitatea propriu-zisă, modul în care te simți la birou influențează starea ta de bine, de fericire, productivitatea și rezultatele tale zilnice.

 

Sfaturi pentru a te simți bine la locul de muncă. Sănătatea ta mintală este cea care contează.

1. Ia pauze scurte și dese.

Setează-ți telefonul, ceasul, brățara fitness să vibreze la fiecare 1 oră - 1 oră jumătate. Nu este necesar să ieși din birou sau afară, dar te poți ridica de la birou, poți face câteva întinderi, poți chiar să schimbi câteva opinii cu un alt coleg. Orice, doar să te detașezi puțin de muncă și să pui sângele în mișcare. Câteodată o scurtă pauză te poate inspira, poate fi acel moment de sclipire pe care îl căutai.

2. Zâmbește.

Caută mereu motive să zâmbești. Credeți-ne! Un angajat fericit la locul de muncă influențează nu doar o stare pozitivă colectivă, ci și business-ul. O stare de bine presupune mai multă productivitate, creativitate. Creează un mediu plăcut și pentru colegii de muncă, crește legătura dintre colegi și șefi, adică creează un colectiv unit, rezistent în timp.

3. Vorbește frumos.

Colegii nu au nimic pozitiv de spus? Nu-i nimic, spune tu. Afirmațiile pozitive, complimentele sincere și lipsite de interes, pot schimba atmosfera din birou, pot aduce un zâmbet și o bucurie atunci când nimeni nu se așteptă. De ce să nu fii tu acea persoană care face acest lucru? Vei vedea că imediat și tu te vei simți mult mai bine.

4. Ia o pauză de masă corespunzătoare.

Nu mânca la birou. Statisticile arată că birourile au devenit locuri de luat masa, timp în care angajatul lucrează. Te sfătuim să iei pauza în mod corect, împreună cu alți colegi. Este un prilej bun și de socializare, să cunoști colegi noi, să faci și altceva în afară de muncă. În plus, oferi corpului tău energie și îți influențezi în acest mod și starea mentală. Starea de oboseală nu trebuie să te cuprindă pe parcursul zilei.

5. Nu te lasă pradă rutinei.

Chiar dacă ai un job ce presupune cam aceeași activitate zilnică, încearcă împreună cu colegii să faceți ceva nou zilnic sau săptămânal. Ce spui dacă apelați la citate motivaționale pe care cineva să le pună zilnic pe un panou, cineva să fie responsabil cu gluma zilei, cineva să fie Dj pentru o săptămână, altcineva să ofere informații despre zodii sau puteți stabili o zi în care fiecare să se îmbrace după o tematică, o culoare, un personaj... Ideile sunt nelimitate, este vorba doar de inițiativă. Dacă nimeni nu face niciun pas, fii tu acea persoană. Chiar dacă colegii se vor motiva mai greu, impactul pozitiv va fi foarte vizibil și va îmbunătăți starea de spirit colectivă.

 

 

Sfaturi de igienă și curățenie la locul de muncă. Cum să ai un birou curat în permanență.

Nu faci curățenie doar ca acel loc să arate bine, ci ca să te protejezi de boli, infecții. Bacteriile și virusurile se răspândesc foarte ușor, iar tu și cei din jur vă puteți îmbolnăvi foarte repede.

1. Nivelul de stres este mai ridicat dacă mediul de lucru este murdar sau dezordonat. Moralul angajaților este scăzut într-o companie unde curățenia este lăsată pe locul doi.

2. Gradul de curățenie dintr-o companie arată respectul nu doar față de angajați, ci și față de clienți, colaboratori.

3. Un spațiu de muncă curat, dezinfectat, igienizat, organizat insuflă încredere celor din jur, creează impresia unor produse și servicii superioare, de calitate. Prima impresie contează foarte mult, chiar și în cazul unui loc de muncă, spune foarte multe despre firmă, produsele sau serviciile vândute și angajații ei.

4. Utilizarea unor produse profesionale de curățenie, în mod corect, simplu de utilizat și care protejează suprafețele, arată respect nu doar față de mediul de lucru, ci și față de angajați. Crește încrederea angajaților, dorința de a veni cu drag la muncă, într-un loc unde ești cu adevărat apreciat și protejat, mai ales în situația actuală cauzată de pandemie.

5. Mediul în care trăiești și muncești îți afectează starea de spirit. Studiile arată că un birou curat, igienizat și ordonat, unde există plante verzi, culoare, intimitate, transmite emoții pozitive, o stare de bună dispoziție și veselie. Un detaliu foarte ușor de îndeplinit pentru fericirea ta, a angajaților, la locul de muncă.

 

Kit produse de curățenie și igienă. Propunerea specialistului în curățenie Dr Stephan.

Pentru a asigura un mediu curat, igienizat, dezinfectat la birou este necesar un minim de efort. Dr. Stephan, specialistul nostru în curățenie și dezinfectare, îți propune un kit de 5 produse foarte utile, simplu de utilizat.

1. O soluție pentru igiena corectă a mâinilor. Recomandarea Dr. Stephan nu este doar în situația actuală cauzată de Covid-19, este o soluție recomandată pentru igiena și sănătatea ta și a celor dragi. Este o măsură de igienă pe care îți recomandăm sincer să o respecți indiferent de mediul extern și condițiile existente. Propunerea Dr. Stephan este Dezinfectant loțiune pentru mâini Aseptic pentru dezinfectarea igienică a mâinilor, recomandat chiar și pentru dezinfecția chirurgicală a mâinilor, cu acțiune bactericidă, fungicidă, virucidă, levuricidă, tuberculicidă. Dezinfectantul se folosește foarte ușor datorită pompiței ce facilitează dozarea și este eficient împotriva virusurilor anvelopate, enumerate în Anexa A a Standardului, inclusiv pentru: Coronavirus, HIV, virusul hepatitei B, C, D, HTLV, Herpesviridae, Influenza virus, virusul rubeolei, rujeolei, virusul rabic, Poxviridae.

2. O soluție pentru dezinfectarea biroului și altor suprafețe. Aplică dezinfectantul după ce ai curățat suprafața și lasă-l să acționeze timpul recomandat de pe etichetă, altfel, nu vei dezinfecta corect suprafața. Propunerea Dr. Stephan este un dezinfectant cu uscare rapidă, cu 69,6% alcool, prevăzut cu pulverizator și care nu necesită clătire - Dezinfectant hidroalcoolic Descol-75.

3. O soluție pentru curățarea biroului și suprafețelor de la locul de muncă. Poți alege orice produs, în funcție de preferințele tale și suprafața pe care urmează să fie aplicat. Recomandările Dr. Stephan sunt Multicleaner amoniacal - un detergent profesional cu amoniac pentru curățarea și dezodorizarea, dacă este cazul, a suprafețelor din lemn, pal, plastic, sticlă.., Spray&Wipe pentru uscare rapidă și un plus de parfum, ideal pentru orice tip de suprafață sau Furniture un detergent pentru curățarea suprafețelor din lemn și pal, conține silicon ce protejează suprafața, conferă luciu și un parfum plăcut.

4. O soluție pentru îndepărtarea urmelor de pix, marker, cerneală. Inevitabil vor exista și astfel de situații, de ce să nu ai și soluția la îndemână? Dr. Stephan propune Ink&Marker Remover. Se aplică prin pulverizare, îndepărtează petele de cerneală, pix, marker, var lavabil și petele de grăsime de pe suprafețe dure și suprafețe textile care au culori stabile. Îl poți folosi și acasă. Un produs minune și atunci când ai copii mici și curioși....

 5. O laveta microfibră. De ce din microfibră? Pentru că nu lasă urme indiferent de suprafață, nu lasă scame, nu se scămoșează, nu se destramă, nu se decolorează, se spală foarte ușor și este foarte rezistentă în timp. O poți utiliza pe coduri de culoare pentru a evita transferul de bacterii de pe o suprafață pe alta. Are un design si o textură plăcute la atingere. Există o mare varietate din care poți alege, recomandări de texturi și suprafețe. Noi îți propunem o gamă foarte variată. Pentru curățenia la birou îți recomandăm Laveta Microfibră Întreaga Casă, Pentru mobilă și Aparatură RTV, pentru LCD.

 

Sănătatea și siguranța la locul de muncă sunt foarte importante, atât pentru angajați cât și pentru angajatori. Creează un mediu sigur, de viitor, de încredere, aproprie oameni, creează un colectiv unit, motivat și dornic de afirmare.

Creează o doua casă în siguranță, un loc în care să fii fericit că muncești.

www.misavan.ro este alături de tine și îți asigură toate produsele de curățenie, igienizare și dezinfectare necesare unui birou, unui loc de muncă așa cum îți dorești.